Fortsätt till huvudinnehåll

Tallrikshylla..

Ett annat inköp jag gjorde i Göteborg var denna
tallrikshyllan från iems.
Tycker den är så himla snygg.
Och har en härlig färg.
Lite kul att ha nått som inte så många andra har.

Kommentarer