Fortsätt till huvudinnehåll

Vi har börjat flytta in..

 
Nu har vi börjat flytta in saker i huset=)).
Har packat upp allt till köket nu och massa annat.
Har ju bara förvaring i köket än så länge, så mycket åker ju upp i fönster och i vitrinskåpet.
 
Är så jäkla nöjd med köket!
Det är så stort och luftigt, mycket förvaring och mycket bänkyta.
Kommer bli toppen att stå och greja i köket sen och folk kan sitta vid ön och slippa att bara se ryggen
av mig hela tiden.
Eller när man bakar med alla barnen, slippa ha massa stolar som dom står på runt en.
Måste bara hitta 3 barstolar som passa in bra.




 Lite kryddor i köket.
 
 Och en fin rosa ros och några blockljus i krukorna från Grafitgrå.
 

 Matbordet är dit ställt.
Trodde det skulle se för stort ut, men passa perfekt.
Nu fattas det bara en soffa borta vid den grå väggen.
 

 Mitt fina (JÄTTE röriga) vitrinskåp.
 

 Barnen har börjat få lite möbler i sina rum, var bara att deras mamma inte hann ta några fler bilder
eftersom lillebror ville åka hem...NUU!
Får bli en annan dag.
Men fick en bild på S lilla skrivbord iaf =).
 
 Några betong ljusstakar i stora badrummet.
 
Vårat olivträd har fått komma ut i ljuset.
Stått i ett garage jätte länge, men det lever=).
 
 


Kommentarer

  1. Det blir superfint jag ser fram emot att ta en kaffe i det underbara köket :-) kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi börjar komma i ordning lite nu, iaf i köket. Men är mycket kvar. Ja absolut, får blir många koppar kaffe där:-):-) kram kram

      Radera
  2. Hej Hanna Spralin här Mattias tipsa om din blogg så jag kika in lite ikväll, måste fråga hur håller du rosen så fin mina dör bara.. Toppen fint ni får det.. skönt att flytta in lagom till sommaren. Kram på er spra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin, vad kul att du titta in=) Är inte så bra på att uppdatera här just nu, vi har fortfarande inget internet. Ja jag vet inte vad jag gör? vattnar mycket. Men den på bilden klarade sig inte så länge eftersom jag inte hann vattna den alls=((.
      Hoppas ni får en fin sommar.
      kram

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer!!

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail hannahaba85@gmail.com

ha det gott!

Populära inlägg i den här bloggen

Jätte god pastasallad med kassler & äpplen..

Jätte god är den & väldigt enkel. Gör sig dock inte så väldigt snygg på bild..=) Detta receptet är till 4-6 personer Du behöver; 500g Kassler 6 dl Kokt spiral makaroner

Påsk shopping

Kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt med påsk saker.  Är ju inte länge man har framme dom, men den korta tiden gör det en glad.   Idag var jag o köpte lite vintage ägg till barnen och några nya dukar.    Ha det så gott 🐣🐥

Rosenbåge

Nu har vi en rosenbåge i trädgården med lite murgröna som klättrar. Och även en häck ut med muren. Skönt att en del av trädgården börjar bli färdig. Nu fattas det bara en grind osv osv. Men vi har kommit en bra bit på vägen. Hoppas ni får en fortsatt fin måndag.