Fortsätt till huvudinnehåll

Namntavlor & posters..


Tycker om posters, tavlor m.m..
Så eftersom jag ofta sitter o ritar och grejar på kvällen.
Så har jag testat att göra lite namntavlor och annat själv.
Super roligt verkligen.
Och har ju många väggar att fylla i vårt nya hus=)).



Dessa 2 namntavlor har jag gjort till några vänners barn.
Hoppas dom blir nöjda.
Max är ju en riktig tuffing så ett piratskepp passa nog bra.
Idag sätts det innertak i huset, all gips har
kommit upp nu=).
Bilder på det kommer senare.

Hoppas ni får en fortsatt fin lördag.
kram HannaH


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsk shopping

Kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt med påsk saker.  Är ju inte länge man har framme dom, men den korta tiden gör det en glad.   Idag var jag o köpte lite vintage ägg till barnen och några nya dukar.    Ha det så gott 🐣🐥

Jätte god pastasallad med kassler & äpplen..

Jätte god är den & väldigt enkel. Gör sig dock inte så väldigt snygg på bild..=) Detta receptet är till 4-6 personer Du behöver; 500g Kassler 6 dl Kokt spiral makaroner

Älskade vår

Äntligen vår. Vad lycklig man kan bli över att hitta dessa små blommor utmed vägkanten.   Nu var det ett tag sedan jag bloggade.  Har inte haft tiden till det. Men nu har jag blivit sugen på att börja igen. Vi får se hur det går🙂 Trevlig söndag!